суботу, 16 травня 2015 р.

"Без родини немає людини''.

   Щороку 15 травня відзначається Міжнародний день сім'ї. 
 Сім'я - це найбільша цінність для кожної людини, тому що саме з неї починається життя. Вона є джерелом любові, доброти, взаєморозуміння та поваги. Від рівня культури та благополуччя сім'ї залежить культура та майбутнє нації. 
 У бібліотеці відбувся конкурс кращого малюнку на тему ''Моя сім'я-мій простір''. Діти з радістю відгукнулись на цю пропозицію.


 За результатами проведеної роботи визначили трьох переможців - І.Павлюк, В.Стрельчика, Д.Сиротюка . 



  
  Вихователь дитячого навчального закладу Доманська Н.В. провела  виховне заняття на тему "Без сім'ї -немає щастя на землі".
Дітки дізналися, що таке рід, сім'я родина, родинні традиції, про цінність цих понять. Також вихователь розповіла, що пов'язує дитину з народження з батьківською хатою.
           


Немає коментарів:

Дописати коментар