вівторок, 10 листопада 2015 р.

Рідна мово, барвінкова...

"Мово моя материнська,
    Квітни в душі й на устах.
            Ти – мій рушник український,
     Ти – моя доля, мій шлях."
                                                                          І. Чернецький


Сьогодні, 9 листопада, в Україні відзначають День української писемності та мови. За православним календарем-це день вшанування пам'яті Преподобного Нестора-Літописця-послідовника творців слов'янської писемності Кирила і Мефодія.
Свято встановлено Указом Президента України від 9 листопада 1997року.
  З нагоди свята в бібліотеці проведена літературна година "Рідна мова -найдорожчий скарб", на якій завідуюча бібліотекою Левчук С.А. розповіла присутнім про тернистий шлях встановлення української мови, її значення у відродженні духовності та для кожного з нас.


Також у бібліотеці оформлена книжкова виставка під назвою "Мово моя, українська, мово моя, материнська".


   Друзі! Вітаю усіх з днем української писемності та мови. Любіть, поважайте, вдосконалюйте нашу мову, адже вона як і Україна-у нас одна.  
Як сказав великий український вчений, мовознавець Іван Огієнко, "мова-душа кожної національності, її святощі, її найцінніший скарб".

Немає коментарів:

Дописати коментар