пʼятницю, 13 травня 2016 р.

Міцна сім'я як хліб і вода

Щорічно 15 травня відзначається Міжнародний день сім’ї, що встановлений Генеральною Асамблеєю ООН у 1993 році. Це свято покликане звернути увагу громадськості на численні проблеми сім’ї. 
Сім’я, як і матір, є основним елементом суспільства та берегинею людських цінностей, культури та історичної спадщини поколінь, чинником стабільності і розвитку. З сім’ї починається життя людини, тут відбувається формування її як громадянина. 
З нагоди свята у бібліотеці оформлена виставка - роздум “Без сім’ї немає щастя на землі”.


З дітьми проведено виховну годину на тему: «Моя сім’я, моя родина», метою якої є ознайомити учнів з такими поняттями як «сім’я», «рід», «родина», «родовід», «родовідне дерево», закласти в них бажання виявляти увагу й повагу до рідних, творити добро, зацікавити пошуками коріння свого родоводу, виховувати повагу до членів сім’ї, історії, традицій свого народу.

                                     


Немає коментарів:

Дописати коментар