суботу, 9 квітня 2016 р.

Всесвітній день здоров'я

                                  "Перша сходинка до щастя-це здоров'я."                                                                                               Сократ.


   Щорічно 7 квітня відзначається свято - Всесвітній день здоров'я, яке святкують майже 200 країн Всесвітньої організації охорони здоров'я.
  Здоров'я-це найцінніщий скарб, що є у людини, який не зрівняти ні з багатством, ні з славою, ані з іншими матеріальними цінностями.
  Кожен рік в цей день на державному рівні обговорюють найгостріші питання охорони здоров'я, проводяться заходи з метою профілактики захворюваності, спонукати людей до здорового способу життя.
 Недарма у народі існує поговірка: "Буде здоров'я - все решта примножиться", адже увага до нашого власного здоров'я є кроком до міцного здоров'я, міцної нації, міцної держави.
                              

З нагоди свята у бібліотеці проведено годину спілкування з дітками, на якій проведено бесіду щодо  раціонального харчування, щодо шкідливості на організм людини куріння, алкоголю, як покращити своє здоров'я завдяки спорту, як не нашкодити навколишньому середовищу, щоб згодом не мати проблем із здоров'ям. 

   У Всесвітній день здоров'я бажаю усім нам буди здоровими і життєрадісними, усім хворим-найшвидше одужати і його надійно зберігати.

  





Немає коментарів:

Дописати коментар