пʼятницю, 7 квітня 2017 р.

"Здоров'я - цінність нашого життя"

7 квітня щорічно відзначається Всесвітній день здоров'я. У наш час здоров'я - це не відсутність хвороб, а фізична, психологічна, соціальна гармонія людини, її доброзичливе ставлення, як до їнших людей так і до навколишньогшо середовища. У бібліотеці в Інтернет - центрі діти  мали змогу переглянути відео - фільм  ."В країні здоров'я"
Мета: ознайомити дітей із вивченням понять "здоров'я" "здоровий спосіб життя"; визначити залежність здоров'я людини від соціальних, кліматичних умов, зовнішніх факторів, впливу шкідливих звичок; виховувати прагнення берегти своє здоров'я, як найдорожчий скарб, вести здоровий спосіб життя. 
                                                                  Доброго Вам здоров'я 

Немає коментарів:

Дописати коментар